Stosik i podsumowanie miesiąca: listopad

Czy Wy też czujecie już Święta? 
Wszędzie choinki, lampki, wystawy świąteczne... Od połowy listopada nastała inwazja świątecznych ozdób i promocji. Hm... promocje - można korzystać :) Już zabrałam się za przygotowywanie prezentów (nie tylko książkowych ;) ) i sama czekam na kilka :D A dzisiaj przedstawiam Wam listopadowe zdobycze :)


 Od góry:
- W śnieżną noc John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle - od Wydawnictwa Bukowy Las;
- Mroczna bohaterka. Jesienna róża Abigail Gibbs - od Wydawnictwa Muza;
- Love, Rosie Cecelia Ahern - od Wydawnictwa Akurat;
- Carnivia. Herezja Jonathan Holt - j.w.;
- Kobieta bez przeszłości Cathy Glass - zakup własny, upolowane w Auchan za parę groszy;
- Ziemia wojny Julia Łatynina - od Wydawnictwa Feeria (czyżby początek współpracy?)
- (czytnik) Losing hope Colleen Hoover - od Wydawnictwa Otwarte, ale o tym za chwilkę powiem więcej w podsumowaniu miesiąca :)

Stosik może nie jest tak duży ja ten z poprzedniego miesiąca, ale jestem bardzo zadowolona z moich skarbów. Zapowiada się długie, grudniowe czytanie :)


Podsumowanie miesiąca: listopad

Książki przeczytane w tym miesiącu:

1. Złoto głupców Philippa Gregory
2. Ostatnia spowiedź tom III Nina Reichter
3. Księga portali Laura Gallego Garcia
4. Dziesięć płytkich oddechów K.A. Tucker
5. Wzorzec zbrodni Warren Ellis

Jak więc widzicie - wynik lepszy niż w poprzednim miesiącu, kiedy to przeczytałam tylko 3 książki. Na więcej książek pozwoliłam sobie dlatego, że przez tydzień byłam chora, a efekty mojego czytania i chorowania możecie zobaczyć na moim Instagramie tutaj i tutaj.

Sukces i porażka:

Najlepsza książka w listopadzie to: Ostatnia spowiedź tom III i Księga portali
Najgorsza książka w listopadzie to: Złoto głupców i Dziesięć płytkich oddechów 
Największe zaskoczenie: Księga portali 

Co się działo? 
Jak już wspomniałam wcześniej, przez tydzień chorowałam. Dzięki temu przeczytałam kilka książek - przekonałam się, że Dziesięć płytkich oddechów wcale nie jest taką super lekturą, na jaką się zapowiadała. Ponad to wzięłam udział w kilku szkolnych i Facebookowych konkursach. A co do Facebookowego konkursu...

Nie wierzyłam w to, że uda mi się go wygrać, ale oficjalnie mogę Wam powiedzieć, że moja rekomendacja ukaże się w drugim tomie Hopeless Colleen Hoover, czyli Losing hope (premiera 28 stycznia). Ta wiadomość ścięła mnie z nóg! W styczniu spodziewajcie się premierowej recenzji :) Ja idę skakać ze szczęścia!

Ponad to pierwszy w tym miesiącu premierę miał nowy, blogowy cykl, czyli Music non stop!. Prezentuje w nim swoje ulubione książki i piosenki, przy których je wspominam i które tworzą tło do tych historii. Dziękuję za ciepłe przyjęcie go :) W grudniu druga odsłona.

Jestem też szczęśliwą posiadaczką nowego regału na książki :) Po kilku miesiącach narzekań na mało miejsca tata ulitował się nad swoją marudzącą zaczytaną córeczką i dorobił do starego regału nowy. Natychmiast z parapetu i z telewizora zniknęły wszystkie książki, które czekały na swoje własne miejsce na półce :) 

A na koniec zapraszam Was do obejrzenia mojego filmiku na YouTube, czyli Social Media Book Tag w wykonaniu Jane Rachel.


Ogłoszenia parafialne:

1. Szykuje się niespodzianka na YouTube. Niedługo zobaczycie mnie w nowym filmiku, w tagu, który stworzyłam razem z Abigail z bloga Wyznania Książkoholiczki. Zainteresowani? :) 


 
 

17 komentarzy do “Stosik i podsumowanie miesiąca: listopad”

  1. Też mam ,,W śnieżną noc" na swoim grudniowym stosiku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stosik i wyniki :) Gratuluję opinii na okładce "Losing Hope"! ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohoho przeczytałabym w "Śnieżną noc" ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpierw może zacznę od początku, czyli stosiku, który swoją drogą jest cudowny!
    ''Love, Rosie'' to mój świąteczny 'MUST HAVE'! Tyle pozytywnych opinii się naczytałam :3
    ''W śnieżną noc'' to mój drugi 'MUST HAVE', który mam nadzieję zastać pod choinką :3
    Wyniki bardzo dobre, gratuluję ;3 I też chcę nowy regał! Tylko problemem jest, gdzie go postawię XD
    Gratuluję Ci sukcesu recenzenckiego i oczekuję z niecierpliwością filmiku <3
    Miłego i spokojnego grudnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że ogromne zmiany się szykuję oraz świetne nabytki w tym miesiącu :) Gratuluję rekomendacji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rekomendacji w Losing Hope, nie mogę się doczekać książki! :) Poza tym podkradłabym też "Love, Rosie".

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! :D A ze stosu ukradłabym "Love, Rosie" i "W śnieżną noc" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym przeczytać o Kobiecie bez przeszłości - brzmi zachęcająco. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ho ho, to nie małe osiągnięcie jest! :) Gratuluję serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosiki piękne, nowy regał to jest coś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście gratuluje i życze jak najbardziej udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Love, Rosie" bym Ci podkradła z przyjemnością :P Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chciałabym przeczytać "W śnieżną noc", mam nadzieję, że niedługo będę miała okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję osiągnięcia, jest czego pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę "Love Rosie" i "W śnieżną noc" - tych książek brakowało w moim wczorajszym stosiku :) Świetny stosik, miłej lektury! Gratuluję wygranej w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny stos i świetne wyniki, gratki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie ''Dziesięć płytkich oddechów'' podobała się bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za komentarz pozostawiony pod tym postem. Śmiało wyraź swoje zdanie - jeśli moja recenzja/artykuł są do bani, napisz. Powiedz, co Ci się nie podoba, co robię źle, a ja nad tym popracuję.
Uprzedzam - jeśli chcesz napisać tylko "super, świetna recenzja", podaruj sobie. Wolę mieć mniej komentarzy, a rozbudowanych i odnoszących się do treści, niż mnóstwo z kilkoma pozytywnymi słowami.
Dziękuję!