Social Media Book Tag

Social-Media Book Tag to świetna zabawa. Jestem naprawdę bardzo ucieszona, że zostałam wybrana do tego tagu ^^ Postanowiłam zaprezentować Wam ten tag w nieco innej formie, dlatego z pomocą mojej niezastąpionej kuzynki nakręciłam filmik, który możecie zobaczyć na moim kanale na YouTube (o której to stronie internetowej będzie mowa w tagu). Podziękowania, kategorie i książki znajdziecie poniżej w filmiku. A ja zapraszam Was do obejrzenia i do brania udziału w Social Media Book Tag :)




10 komentarzy do “Social Media Book Tag ”

  1. mówił Ci już ktoś, że jesteś najsłodsza na świecie? <3
    i jakie cudne masz tu włooooosy! i wgl jesteś taka cudna! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy Tag, chociaż ostatio widziałam tak dużo postów z serii różengo rodzaju zabawa blogowych że zaczynam się trochę gubić. Ale sympatycznie się Ciebie oglądało, nie nudziłam się mimo, że książki któe prezentowałaś raczej nie należały do gatunku literatury, który namiętnie czytuję. Ale Mistrza i Małgorzatę mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny filmik! Mówisz tak, jakbyś nagrywała od dawna. :D Bardzo dobrze to wyszło, a ja lecę sprawdzić tą lekturę.. ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Więcej filmików poproszę, świetnie wszystko opisujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak bardzo przyjemnie się Ciebie ogląda! Eris ma rację. Kiedy się Ciebie ogląda, ma się wrażenie, że nagrywasz od urodzenia i czujesz się wspaniale mogąc to robić. Świetny filmik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobnie jak Ty kocham Charliego! Naprawdę! Chcę mi się płakać jak oglądam sam zwiastun. To może dziwnie zabrzmic, ale dla takich KSIĄŻEK warto żyć.
    Ponadto chciałam Cię pochwalić za niesamowity głos i za to, że w ogóle nie widać u Ciebie stresu. Fantastycznie się Ciebie ogląda :) Ach! I te włosy!
    Jesteś po prostu świetna! Rób więcej filmików, może nawet nie związanymi z książkami?
    + Ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, ile komplementów! :D dziękuję ^^
      Ooo tak, to samo mówię moim znajomym :) "Charlie" (tak samo jak kilka innych książek z mojej biblioteczki) to książka, dzięki której chce się żyć. Taka mała, niepozorna, króciutka, a taka piękna i wartościowa :)
      Filmiki lubię nagrywać :) Robię to od niedawna, ale bardzo mi to pasuje i chciałabym rozwinąć trochę swój kanał na YT :D
      Aktualnie mam 17 lat, ale z początkiem przyszłego roku się to zmieni :)

      Usuń
  7. WOW!
    Jane Rachel stworzyła naprawdę fajny i mega pozytywny filmik! Musisz zrobić ich więcej! :3
    (Masz genialne włosy. Zazdroszczę! <3)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie się Ciebie oglądało i słuchało - naprawdę! Mega pozytywna energia bije od Twojej osoby. "Mistrz i Małgorzata" - zgadzam się zdecydowanie, że godna polecenia, czytałam i byłam pod wrażeniem! :) Natomiast nie rozumiem do końca fenomenu "Zniszcz ten dziennik", ale może po prostu jestem na to już hm, za stara.
    +piękne włosy!
    Pozdrawiam,
    A. :)

    http://still-changeable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny filmik! :D Kocham twoją 'gadaninę' i mogłabym jej słuchać cały czas. Cieszę się, że nagrywasz filmiki i mam nadzieję, że z nowym rokiem będzie ich coraz więcej ^^ A no i powielę tekst z poprzednich komentarzy, ale masz boskie włoski! :D
    Miło, że wzięłaś udział w tagu. :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za komentarz pozostawiony pod tym postem. Śmiało wyraź swoje zdanie - jeśli moja recenzja/artykuł są do bani, napisz. Powiedz, co Ci się nie podoba, co robię źle, a ja nad tym popracuję.
Uprzedzam - jeśli chcesz napisać tylko "super, świetna recenzja", podaruj sobie. Wolę mieć mniej komentarzy, a rozbudowanych i odnoszących się do treści, niż mnóstwo z kilkoma pozytywnymi słowami.
Dziękuję!