Videorecenzja #2 "Szukają Alaski" - John Green

A więc...

Tym razem videorecenzję udało nam się nakręcić już za drugim razem (a nie, jak w przypadku pierwszej, za szóstym). To był taki mały sukces na dzień dobry :) Zapraszamy do oglądania i komentowania. U Anath możecie głosować na kolejną książkę, którą zrecenzujemy w trzeciej odsłonie JANTH. Dziękujemy za wszystkie komentarze do naszej pierwszej videorecenzji! Dodały nam motywacji do kręcenia kolejnej :D

A teraz zmykam i zostawiam Was z filmikiem :)







9 komentarzy do “Videorecenzja #2 "Szukają Alaski" - John Green”

  1. Szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia co Wam przeszkadza w głównych bohaterach książek Johna Green'a. Fakt - są troszkę podobni: inteligentni, cisi (na tym podobieństwo się kończy), ale to w pewien sposób łączy te książki i jest charakterystyczne dla tego pisarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi nam o to, że te cechy przeszkadzają nam w bohaterach wykreowanych przez Johna Greena, tylko takie ciągłe powielanie podobnych cech charakteru na dłuższą metę może stać się nudne. Nie zmienia to faktu, że główne postacie są cudowne :)

      Usuń
  2. jesteście świetne, nic dodać nic ująć ♥
    zazwyczaj nużą mnie videorecenzje, ale tę i wcześniejszą obejrzałam z przyjemnością. chętnie przeczytałabym wreszcie Szukając Alaski i czekam na kolejne Wasze filmiki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm podoba mi się video recka ;D Kolezanki po fachu ;p ja też czasem kręcę filmiki ale teraz to moją całą energię pochłania matura -.-
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę książkę, ale twórczość autora jakoś mi nie podpasowuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. I kolejny filmik. Przyznam, że te wideo jest lepsze od poprzedniego :P co do książki to nie czytałam, tak na prawdę to wstyd się przyznać, ale żadnej książki Johna Greena nie czytałam, mimo że dwie pozycje czekają już na półce.

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaa... wspaniała videorecenzja :) czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem najlepsza Greena :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przeczytać, fajnie się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za komentarz pozostawiony pod tym postem. Śmiało wyraź swoje zdanie - jeśli moja recenzja/artykuł są do bani, napisz. Powiedz, co Ci się nie podoba, co robię źle, a ja nad tym popracuję.
Uprzedzam - jeśli chcesz napisać tylko "super, świetna recenzja", podaruj sobie. Wolę mieć mniej komentarzy, a rozbudowanych i odnoszących się do treści, niż mnóstwo z kilkoma pozytywnymi słowami.
Dziękuję!