Liebster Blog Award #3

Witam wszystkich i każdego z osobna!
Już trzeci raz zostałam nominowana do Liebster Blog Award :D Jest to moja ulubiona zabawa i chyba nigdy mi się nie znudzi, bo uwielbiam odpowiadać na najróżniejsze pytania (ale jakaś granica zawsze istnieje - nie podam w Internecie swojego adresu zamieszkania!). Tym razem do zabawy nominowała mnie Weronika Z. z bloga Paradise with Books. To jak? Chcecie się dowiedzieć kilku rzeczy o Jane? :)

1. Jest poranek, a ty budzisz się w obcym pomieszczeniu bez drzwi i okien. Gdy wstajesz, pojawiają się dwie platformy. Pierwsza informuje Cię: "Możesz stąd wyjść, lecz będziesz obserwowana/y codziennie i nie będziesz mieć możliwości spotykania się ze znajomymi i rodziną. Będziesz jednak miał/miała ogrom książek (mówiąc wprost - wszystkie książki świata)". Druga platforma informuje "Aby się wydostać musisz podać tytuł pewnej książki, w której występuje prześladowca czterech dziewczyn. Gdy podasz tytuł, pojawią się drzwi i będziesz mogła wyjść". Którą opcję wybierzesz?
Oczywiście, że drugą! Myślę, że taką książkę większość z nas kojarzy. Po drugie - za nic w świecie nie mogłabym zrezygnować z rodziny i znajomych, a po trzecie - zdobywanie książek samemu, bieganie po księgarniach, kupowanie czy też trafianie na obniżki to chyba najlepsza część życia książkoholika :D

2. Jest klasówka/egzamin i nic się nie nauczyłeś. Masz do wyboru pójść na skróty (ściąganie na wiele sposobów) lub być honorowym i dostać gorszą ocenę. Co robisz?
Hu, hu, ściągać nie umiem, więc pierwszy wariant odpada XD Poza tym jestem cykorem i bałabym się, że nauczyciel może przyłapać. Wolę dostać gorszą ocenę i poprawić :)

3. Książka, której oczekujesz przez wiele dni?
Uff, będzie to Rozgwiazda, Wir i Behemot Petera Wattsa, które miałam dostać do recenzji już półtora miesiąca temu, a jeszcze nie dotarły :( 

4. Spadasz z trampoliny (popchnął Cię najlepszy przyjaciel lub przyjaciółka). Nie umiesz pływać i nie wiesz, co zrobić dalej. Jak myślisz, co się z Tobą stanie?
Jeśli popchnęłaby mnie moja przyjaciółka (mam nadzieję, że to czytasz, pieronie jeden!) to... popłynęłaby po mnie (a umie pływać, i to bardzo dobrze), dotarłybyśmy do brzegu, sklęłabym ją a później zaczęłybyśmy się śmiać :D

5. Jakie są Twoje ulubione piosenki?
Ogólnie - rockowe, a konkretnie jakie? To chyba zależy od humoru. Raz mam ochotę na stary rock, kiedy indziej na indie, następnie post rock, alternatywny, później wybieram ballady i tak cały czas :)

6. Czy kiedykolwiek skłamałaś dla kogoś w dobrej wierze?
Tak.

7. Jakie jest Twoje najlepsze i najgorsze wspomnienie związane z książkami?
Najlepsze... w drugiej klasie gimnazjum osoby, które miały dobre wyniki w nauce, bardzo dobre lub wzorowe zachowanie i dużo punktów jechały na wycieczkę w góry. Chodziliśmy po Gorcach. W pewnym momencie mieliśmy odpoczynek w miejscu z cudownym, niesamowitym widokiem na góry. Usiadłyśmy z przyjaciółką na powalonym konarze pod drzewami i w tym pięknym miejscu z widokiem na Tatry czytałyśmy książki - ona Mechanicznego księcia a ja Mechanicznego anioła. W tle leciała piosenka Wish you were here Pink Floyd - nasz nieśmiertelny zespół. Było cudownie! Myślałam też o osobach, które przyprowadziłabym w to miejsce i z którymi chciałabym tu być (jak mówi sam tytuł). Maj, góry, wiatr, przyjaciółka i książki. A najgorsze...? Oj, nie mam :D

8. Jakich blogerów darzysz sympatią i przyjaźnią? Czy uważasz, że przyjaźń między nimi jest możliwa?
Najbliżej jestem z Abigail, Dosefinn, Emą i Artemis Crawfield. Oprócz tego staram się nawiązywać kontakty z blogerami. Czy przyjaźń jest możliwa? Oczywiście, że tak! Jeśli tylko mieszkają blisko siebie, mają o czym rozmawiać (książki już załatwione, wymyślcie inne tematy :D) i lubią siebie nawzajem, to czemu nie? :D

9. Które bajki z dzieciństwa uwielbiasz i jakie emocje wywołały te filmy w tobie? 
Kreskówki O.O Tom i Jerry, Zwariowane melodie, Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster, Ed, Edd i Eddy, Johnny Bravo, a z filmów... na pewno Barbie - Roszpunka i Barbie - Jezioro łabędzie. To całe moje dzieciństwo <3

10. Skończyłeś/-aś pracować nad ważnym projektem, gdy nagle gasi światło i słyszysz czyjeś kroki. Jak myślisz, kto to może być?
Mój brat, przyjaciółka albo kuzynka XD

11. Twoje motto życiowe to...?
Zmienia się co kilka miesięcy :D Ale najbardziej lubię Skacz - i lecąc w dół, pozwól, by wyrosły ci skrzydła (Ray Bradbury) i Tyle o sobie wiemy, ile nas sprawdzono (Wisława Szymborska).



Nominuję:


2. Emę
8. eM
10. Sol
11. Klaudii K.

Pytania:

1. Co kojarzy Ci się ze słowem "blogosfera"?
2. Jaka jest Twoja piosenka na dziś?
3. Kim dla Ciebie jest przyjaciel?
4. Jak wyobrażasz sobie perfekcyjny dzień mola książkowego?
5. Jaką cechę najbardziej cenisz u siebie?
6. Idziesz ciemną nocą chodnikiem (wracasz z pracy, spotkania, whatever) i nagle zauważasz, że dwóch osiłków znęca się nad jakąś osobą. Co robisz? Dzwonisz po policję, wkraczasz między nich czy odchodzisz, niezauważona?
7. Minęły już trzy miesiące 2014 roku, więc pewnie przeczytałaś kilka interesujących książek. Jesteś w stanie wymienić 5 najlepszych, do tej pory przeczytanych pozycji?
8. Dokończ zdanie: życie to dla mnie...
9. Będę zołzą, ale wymień TYLKO JEDNEGO literackiego bohatera do którego jesteś najbardziej podobna.
10. Czego po prostu z całego serca nienawidzisz?
11. Czego chcesz się w przyszłości nauczyć?

Nawet nie wiecie, jaka jestem ciekawa Waszych odpowiedzi! <3
Pozdrawiam! <3





10 komentarzy do “Liebster Blog Award #3”

  1. Ale fajne odpowiedzi! Pytanie również, w sumie to Ci ich zazdroszczę :P Jeśli chodzi o moje LBA to niektóre pytania miałam ciekawe, ale inne takie pospolite,przez które to, gdy przeczytałam po raz pierwszy miałam dosłownie wyrzucić komputer przez okno xd
    i świetna piosenka, coś czuję, że będę do niej wracać :P
    (Barbie - Jezioro łabędzie <3 <3 <3)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie rozwala pytanie "Dlaczego zaczęłaś blogować" XD Mam ochotę wtedy zrobić tylko "kopiuj --> wklej" XD

      Usuń
  2. Po pierwsze dziękuję, że mnie wymieniłaś w odpowiedzi na pytanie nr 8 <3
    Po drugie skoro słuchasz rocka to musisz mi coś polecić, bo sama lubię ten gatunek :D
    Po trzecie to miejsce wymienione w odpowiedzi 7 musi być cudowne.
    Po czwarte życzę powodzenia sobie i innym osobom, które muszą odpowiadać na Twoje pytania :D
    Po piąte chyba poszukam czegoś Pink Floyd skoro polecasz ;)
    Po szóste dziękuję bardzo za nominację <3
    Po siódme [w ogóle to nie związane z moimi poprzednimi słowami] do zobaczenia w Warszawie! Nie mogę się doczekać aż się spotkamy <3
    No i to by było na tyle ;) A korzystając z okazji zapraszam na konkurs rocznicowy u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam całe albumy "The dark side of the moon", "The Wall", "Ummagumma" (chociaż będzie Ci go lepiej słuchać, kiedy trochę wkręcisz się w muzykę Pink Floyd), podobnie "Meddle" a później samo pójdzie :D Jeśli chcesz pojedyncze kawałki, to pisz <3

      Usuń
  3. Ojeju, jakie piękne odpowiedzi!
    Poczułam się magicznie, gdy przedstawiałaś miejsce, gdzie byłaś. I jeszcze ''Diabelskie Maszyny'' <333
    Takie cudowne odpowiedzi :3
    Dziękuję Ci bardzo, że wzięłaś udział :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc te pytania są totalnie dziwne i trochę przekombinowane. Ale miło jest się dowiedzieć, że ktoś lubi Barbie jako Roszpunka - też uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z wypowiedzią Tirin, trochę te pytanie zadająca Ci przekombinowała… Ja po pierwszym zdaniu 1 pytania bym odpuściła… x).

    Zabiję cię za nominację, jak dla mnie zabawa może i ok., ale dużo pie*dolenia jest z nią. Pozwolisz, że odpowiem w komentarzu. :P

    1. Jeden, wielki śmietnik, w którym trudno znaleźć perełki.
    2. https://www.youtube.com/watch?v=e6jp_MKI_6w
    3. Osobą, która mnie zrozumie i nie zostawi w potrzebie
    4. Rano czytanie pod chmurką, po południu książkowe zakupy, wieczorem czytanie w łóżku
    5. Wyluzowanie
    6. Chowam się za śmietnik, dzwonię na policję i czekam dopóki nie przyjadą
    7. Pewnie! „Igrzyska śmierci”, „Magiczne lata”, „Srebrnowłosa”, „Porwana” (R. Lewandowicz) i „Morze spokoju”
    8. … pasmo niespodzianek
    9. NIE WIEM! Może… do Stevie Rea z „Domu Nocy”?
    10. Niesprawiedliwości
    11. Systematyczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź na pytanie 8 jest kapitalna :D Lepiej bym tego nie ujęła <3

      Usuń

Będę wdzięczna za komentarz pozostawiony pod tym postem. Śmiało wyraź swoje zdanie - jeśli moja recenzja/artykuł są do bani, napisz. Powiedz, co Ci się nie podoba, co robię źle, a ja nad tym popracuję.
Uprzedzam - jeśli chcesz napisać tylko "super, świetna recenzja", podaruj sobie. Wolę mieć mniej komentarzy, a rozbudowanych i odnoszących się do treści, niż mnóstwo z kilkoma pozytywnymi słowami.
Dziękuję!