Stosik i podsumowanie miesiąca: marzec

Ach, wiosna, pora radosna! Wraz z kalendarzową wiosną w mojej biblioteczce urządziłam porządki. Kilka książek idzie na sprzedaż i wymianę, te, do których już nie powrócę, są na osobnym stosiku (do przewiezienia do drugiej biblioteczki, w domku na wsi), półeczki na Lubimy Czytać również odetchnęły i z ogromną pomocą Dzosefinn zmieniłam szablon na blogu, co z resztą nietrudno zauważyć. 
Wiosna dała mi powera do czytania, dostarczając mnóstwo interesujących pozycji. Tak oto swój marny styczniowy i lutowy wynik poprawiłam na bardzo dobry. Chcecie zobaczyć, jakie cudeńka zawitały w mojej biblioteczce i jak też poradziłam sobie w tym miesiącu?


Od góry:
- Dziecię ognia Harry Connolly - od Wydawnictwa Fabryka Słów. Wkrótce spodziewajcie się przedpremierowej recenzji!
- Tańcząc na rozbitym szkle Ka Hancock - czyli okazja nad okazje. Zdobyta w Media Markt za 9,99zł. Leżała na samym środku stosiku, czekała, taka smutna, taka zapłakana, a że uwielbiam Tańcząc na rozbitym szkle i w czasie czytania wylałam morze łez nad książką, za cel wzięłam sobie kupienie jej w przyszłości. Marzenia się spełniają <3 To dobry znak! <3
- Cztery pory roku Heleny Horn Wanda Majer-Pietraszak - od Wydawnictwa Novae Res. Zapowiadają się moje klimaty ^^
- Na krawędzi nigdy J.A. Redemerski - zakup własny (w kwietniu do czytania!)
- Tak wygląda szczęście Jennifer E. Smith - od Wydawnictwa Bukowy Las
- Wieczorem w Paryżu Nicolas Barreau - j.w.
- Morze spokoju Katja Millay - od Wydawnictwa Jaguar, czyli los wygrany na loterii <3 
- Nigdy, przenigdy Sara Shepard - kontynuacja Gry w Kłamstwa od Wydawnictwa Otwarte
- Sto imion Cecelia Ahern - od Wydawnictwa Muza.

Jak więc widzicie, troszkę tych cudowności uzbierało się w marcu :) Kwiecień również zapowiada się interesująco!


Podsumowanie miesiąca: marzec


Książki przeczytane w tym miesiącu to:

1. Wołanie kukułki Robert Galbraith RECENZJA
2. Krucjata Philippa Gregory RECENZJA
3. Poślub ją i bądź gotów za nią umrzeć Costanza Miriano RECENZJA
4. Easylog Mariusz Zielke RECENZJA
5. Pod skrzydłem anioła Hanna Babińska RECENZJA
6. Morze spokoju Katja Millay RECENZJA
7. Czwartki w parku Hilary Boyd RECENZJA
8. Nigdy, przenigdy Sara Shepard RECENZJA
9. Zapomniałam, że cię kocham Gabrielle Zevin
+ artykuł Odważni i anonimowi

Jak widać ten wynik w porównaniu z poprzednimi miesiącami (gdzie czytałam zaledwie 4 książki miesięcznie) jest o niebo lepszy. Wynika to zapewne z faktu, że od zeszłej soboty cały czas siedzę w domu - marcowa pogoda i marcowe chorowanie dało się we znaki. Ale nie ma złego, co by na dobre nie wyszło! 9 przeczytanych książek to całkiem nieźle :D

Sukces i porażka:

Najlepsza książka w marcu to: Morze spokoju, Zapomniałam, że cię kocham i Nigdy, przenigdy
Najgorsza książka w marcu to: Krucjata i Pod skrzydłem anioła
Największe zaskoczenie: Zapomniałam, że cię kocham

Ogłoszenia parafialne:

1. W tym miesiącu udało nam się nakręcić drugą videorecenzję. Anath i ja wzięłyśmy się do roboty! W głosowaniu na blogu Anath zwyciężyła książka Johna Greena Szukając Alaski, wobec tego jej recenzję w naszym wykonaniu możecie obejrzeć bezprośrednio na YouTube lub poniżej :)


2. Automatycznie wiąże się to z zaproszeniem Was do głosowania w ankiecie na moim blogu na kolejną książkę do videorecenzji. Tym razem o głosy walczą Saga księżycowa. Cinder i Sekretne życie CeeCee Wilkes.

3. W marcu miałam przyjemność uczestniczenia w kolejnym odcinku Ringu na blogu Artemis Crawfield. Książką, o której rozmawiałyśmy, były Demony. Pokusa Lisy Desrochers. Zainteresowanych zapraszam tutaj.

4. Chciałabym Was również zaprosić na bloga mojej koleżanki, która niedawno wkroczyła do blogosfery ^^ Będę wdzięczna, jeśli zajrzycie i pomożecie jej zaaklimatyzować się w naszym blogerowo-książkowym świecie :)


5. Iiii... kolejna sprawa! Ktoś czytał prolog mojej nowej książki pisanej na blogu? Na początku marca ukazał się pierwszy rozdział! Przyznam szczerze, że zainteresowanie nie jest duże. Jeśli wpadniecie, przeczytacie i pozostawicie komentarz, uwierzcie, że będzie to moją siłą napędową do pisania kolejnego rozdziału :) 


6. Skoro siedzimy w linkach, to wrzucam jeszcze link do najnowszego postu mojego autorstwa na Prymitywnej Myśli ;) Może Was zainteresuje :)


7. A na sam koniec pytanie do wszystkich: kto pojawi się na 5. Targach Książki w Warszawie? Moi rodzice oficjalnie zgodzili się, abyśmy w maju pojechali do Wa-wy na Targi <3 Kraków podbija warszawskie Targi!!! :D

To tyle, moi drodzy :) Lecę czytać Wieczorem w Paryżu i próbować wygonić chorobę. Przez kaszel, ból gardła i paskudną chrypę nie mogę wystąpić w konkursie muzycznym na szkolnym, wiosennym fekuszu. Ech, może uda się za rok! 
I ostatnie pytanko: co sądzicie o graficznych zmianach na blogu? ;> 






31 komentarzy do “Stosik i podsumowanie miesiąca: marzec”

  1. A już myślałam, że tylko ja na książki w Media Markt poluję :D. Takie smutne same zawsze sobie leżą...

    OdpowiedzUsuń
  2. 'Na krawędzi nigdy', nie chwal się:c

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam "Sto imion" ! :)
    Świetny stosik, jak i również wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mi szkoda, że do Media Markt mam zawsze nie po drodze.;( Świetne zdobycze i wyniki! Przyjemnej lektury życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny stos!
    Wyników gratuluję, super marzec. :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaaj <3. Gratuluję wyników! Niestety na Targach mnie nie będzie, bo odwiedzę inne, odlegle miejsce i po prostu nie starczy mi funduszy na kolejną wyprawę... ;(. (Jak się spotkamy, to ZAPROWADZISZ mnie do tego MM xD). Widzę, że mamy podobne nabytki, zresztą zobaczysz we wtorek, lub środę xD)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ja uwielbiam Twoje posty! <3 a szablon jest świetny, szczerze pisząc to dużo lepszy niż poprzedni :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja będę na targach (i ty o tym wiesz). Wspaniały stos! Ja od Fabryki słów, jeszcze żadnego egzemplarza recenzenckiego nie dostałam. Również od Novae Res. "Na krawędzi nigdy" niedawno dostałam od Wydawnictwo Filia, a "Morze Spokoju" kupię w Warszawie.
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kojarzę żadnej książki, miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne nabytki :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Sto imion" chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wyników i niezapomnianych czytelniczych wrażeń życze

    OdpowiedzUsuń
  13. Szablon rewelacyjny! Jestem pod wrażeniem.
    Jako, że lubię nietypowe tytuły, moją uwagę przyciągnęła książka "Tańcząc na rozbitym szkle". Chyba czas zajrzeć do Media Marktu, skoro tam takie cuda się zdarzają. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny stosik! "Wieczorem w Paryżu" to świetna książka, czytaj szybkoo :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki świetny stosik!
    Zazdroszczę najbardziej Stu imion Ahern ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. "Tak Wygląda Szczęście" i "Wieczorem w Paryży" to dla mnie zdecydowanie pozycje obowiązkowe! :)
    A Targów niestety nie damy podbić :P Oczywiście będę i już pisałam o tym na swoim blogu przy okazji zapraszając i jeżeli będziesz chciała to bardzo chętnie się spotkam. Zawsze miło wpaść na innego blogera :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Szablon jest cudowny. "Wołanie kukułki" mam na półce i jakoś nie mogę się przełamać i przeczytać- zupełnie nie wiem dlaczego. Na blogu koleżanki już byłam i muszę przyznać, że zapowiada się interesujący blog :) Jak ja zazdroszczę tych Targów...niestety za daleko mam. Jednak kiedyś muszę się na nich pojawić- choć raz w życiu. Wraz z Anath wydajecie się być, ba!, jesteście przesympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo dziękuję za taki miły komentarz <3 Mam nadzieję, że może uda nam się spotkać na Targach Książki w Krakowie lub na innej książkowej imprezie :D

      Usuń
  18. Świetny stos i równie świetne wyniki :D Gratulacje i miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No nie, wszyscy jadą na targi, tylko nie ja, chociaż mieszkam w Warszawie... Tak niefortunnie wypadł termin wycieczki klasowej :(

    Zapraszam na zrecenzowana.blogspot.com na taneczną recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. No nie, wszyscy jadą na targi, tylko nie ja, chociaż mieszkam w Warszawie... Tak niefortunnie wypadł termin wycieczki klasowej :(

    Zapraszam na zrecenzowana.blogspot.com na taneczną recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawi mnie "Na krawędzi nigdy" oraz "Morze spokoju". Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Stosik ciekawy, no i brawo za przeczytanie pięknej liczby książek w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A "Na krawędzi nigdy" to kupione może po jakieś promocji? Bo szukam na przecenie ;)
    Czytałam "Morze spokoju" i nawet, nawet, ale w moim przypadku szału nie ma. U mnie w marcu 6 książek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie :( Kupowałam po normalnej cenie w Matrasie, tak mnie wewnętrzny głos nudził "No kuuuup, no kuuuuup" że wzięłam :D 6 książek to bardzo dobry wynik :D

      Usuń
  24. Świetny stosik ! Z chęcią podkradłabym Ci "Na krawędzi nigdy" oraz "Morze spokoju". Pozdrawiam i życzę dużo czasu na czytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj jakie ja tam widzę cuda! Chętnie podkradłabym "Tańcząc na rozbitym szkle", czekam na recenzję. Przed chwilą czytałam Twoją opinię o "Pocałunku Kier" i namęczyłam się strasznie z niewidzialnymi literkami, ale widzę, że nowe posty maja już świetną czytelną czcionkę. Będę tu chętnie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja "Tańcząc na rozbitym szkle" tutaj: http://zanim-zajdzie-slonce.blogspot.com/2013/03/034-ka-hancock-tanczac-na-rozbitym-szkle.html :)

      Usuń

Będę wdzięczna za komentarz pozostawiony pod tym postem. Śmiało wyraź swoje zdanie - jeśli moja recenzja/artykuł są do bani, napisz. Powiedz, co Ci się nie podoba, co robię źle, a ja nad tym popracuję.
Uprzedzam - jeśli chcesz napisać tylko "super, świetna recenzja", podaruj sobie. Wolę mieć mniej komentarzy, a rozbudowanych i odnoszących się do treści, niż mnóstwo z kilkoma pozytywnymi słowami.
Dziękuję!