Stosik i podsumowanie miesiąca: kwiecień

Już wkrótce nadejdzie mój ulubiony miesiąc: maj! Z majem wiąże się kilka dni wolnego, czyli czytanie, czytanie i czytanie (jeśli nauczyciele myślą, że będę się wtedy uczyć, są w poważnym błędzie). Weekend spędzam na wsi w górach, więc przez cztery dni będę czytać na kocu na trawie (oczywiście jeśli pogoda na to pozwoli!).
Nie przedłużając, pragnę pokazać Wam moje kwietniowe skarby i podsumować kwiecień.


Od góry:
- Żółta sukienka Beata Gołembiowska - egzemplarz od autorki (recenzja wkrótce)
- Polowanie Andrew Fakunda - egzemplarz recenzencki od Portalu Sztukater.pl
- Polski dom Teresa z Rembielińskich Materkowska - j.w.
- Prześladowałam Lecha Wałęsę i nie żałuję Wanda Milewska - j.w.
- Wegetarianka Han Kang - j.w.
- Przyjaciółka z młodości Alice Munro - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Literackiego
- Zbyt wiele szczęścia Alice Munro - j.w.
- Mroczne umysły Alexandra Bracken - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Otwarte
- Szepty lasu Charles Frazier - zakup na Allegro
- Ciemna strona księżyca Nora Roberts - j.w.
- Świadek Nora Roberts - z wymiany na Lubimy Czytać
- Olvido znaczy zapomnienie Maria Duenas - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa MUZA SA

Jak widzicie, troszkę się tego uzbierało :) Plany są, książki są, kolejna ustawiona, pozostaje czytać!


Podsumowanie miesiąca: kwiecień

Książki przeczytane w tym miesiącu to:

1. Wieczorem w Paryżu Nicolas Barreau RECENZJA
2. Dorastanie Emily RECENZJA
3. Dziecię ognia Harry Connolly RECENZJA
4. Na krawędzi nigdy J.A. Redemerski RECENZJA
5. Mroczne umysły Alexandra Bracken RECENZJA
6. Żółta sukienka Beata Gołembiowska

Wynik troszkę gorszy od poprzedniego miesiąca (kiedy przeczytałam aż 9 książek), ale nie liczy się ilość, lecz jakoś, czyż nie? A w kwietniu były dwie niesamowite perełki :)

Sukces i porażka:

Najlepsza książka w kwietniu to: Mroczne umysły i Na krawędzi nigdy
Najgorsza książka w kwietniu to: zdecydowanie Dorastanie
Największe zaskoczenie: Mroczne umysły

Ogłoszenia parafialne:

1. Idę z duchem czasu! W kwietniu dołączyłam do trzech portali społecznościowych: Twitter, Ask.fm i Instagram. Postanowiłam, że nie będę zaśmiecać fanpage'a krótkimi wiadomościami i zdjęciami o złej jakości, dlatego zdecydowałam się na dołączenie do tych trzech portali :) W pasku na samej górze, w ikonkach społecznościowych, możecie odnaleźć linki. Na wszelki wypadek podaję je również niżej :) Macie tam konta? Zapraszam do klikania w linki!




2. Pewnie zauważyliście, że w tym miesiącu nie było videorecenzji. Ankieta zamknięta, książka do zrecenzowania wybrana, ale gdzie filmik? Otóż... kolejna videorecenzja będzie dopiero w maju. Sprawa wygląda troszkę poważniej, bo teraz Janth recenzuje i kręci filmik dla... Wydawnictwa DREAMS! Podziękowania należą się mojej kochanej Szefowej, która załatwiła nam egzemplarze recenzenckie - Wszechświaty Leonarda Patrignani :) Już się stresuję :D

3. I ostatnia sprawa: mam nadzieję, że na Warszawskich Targach Książki, które odbędą się 24 maja, będę mogła spotkać się z wieloma blogerami <3 

Pozostaje mi tylko życzyć Wam zaczytanego, bogatego w książki maja :) Maturzystom życzę połamania pióra! 





15 komentarzy do “Stosik i podsumowanie miesiąca: kwiecień”

  1. Same skarby w tym stosie. Z chęcią podkradłbym Ci "Mroczne umysły" :D
    Gratuluję tak dobrych wyników. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyników ;3. Ja zaraz idę klecić reckę "Żółtej sukienki" Jestem ciekawa, czy będziemy miały na jej temat takie samo zdanie. Z niecierpliwością czekam! ;). No i cóż, też trzymam kciuki za maturzystów no i ... do zobaczenia we wtorek! ;3 Weź aparat! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. O, Munro, z którą ostatnio bardziej się zaprzyjaźniłam. I ,,Mroczne umysły", które zrobiły na mnie dobre wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdro Przyjaciółki.
    25 dni!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoooo, boski ten Twój stosik *___*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma mnie na tych portalach:)
    Na Munro bym się skusiła. Na Targi Książki niestety nie dotrę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle dobrego u Ciebie :) A Targi Książki to największy hit maja, nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie czytałam z Twojego stosu, ale po "Mroczne umysły" być moze sięgnę. Gratulacje z powodu kręcenia videorecenzji dla wydawnictwa, powodzenia ;) A 24 maja będę na targach i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chciałabym poznać tytuły autorstwa Munro. Właśnie na mojej półce czekają "Księżyce Jowisza", więc niedługo w końcu zapoznam się z twórczością tej pani :3
    Poza tym ciekawa jestem tylko "Polowania" ;)
    Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Mroczne umysły" - moje marzenie <3 koniecznie muszę kupić w Warszawie ;)
    życzę Ci samych radości i cudów w maju <3 do zobaczenia <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Oddaj :D Prawie wszystko bym przygarnęła :D
    "Wszechświaty" czytałam, i nie jest źle :3
    Miłego czytania! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję bardzo dobrego wyniku. :) Czytałam "Przyjaciółkę z młodości" i "Mroczne umysły", a mam ochotę na "Żółtą sukienkę", "Zbyt wiele szczęścia", "Szepty lasu" oraz "Olvido...".

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje wyniku !
    Pozdrawiam !

    http://black-world-of-book.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. pokaźny stosik. A jakie plany na maj ? Szykuje sie dużo premier, ja z niecierpliwością czekam na „Troje” S.Lotz, ostatnio zdobyłem fragment i jest genialny. Myśle ze w maju warto zainteresować się nowościami

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za komentarz pozostawiony pod tym postem. Śmiało wyraź swoje zdanie - jeśli moja recenzja/artykuł są do bani, napisz. Powiedz, co Ci się nie podoba, co robię źle, a ja nad tym popracuję.
Uprzedzam - jeśli chcesz napisać tylko "super, świetna recenzja", podaruj sobie. Wolę mieć mniej komentarzy, a rozbudowanych i odnoszących się do treści, niż mnóstwo z kilkoma pozytywnymi słowami.
Dziękuję!