Stosik i podsumowanie miesiąca: sierpień

A więc stało się. Sierpień powoli dobiega końca i już wkrótce nastanie nieszczęsny 2 września... O dziwo mam ochotę iść do szkoły, a to dlatego, że rozpoczynam liceum (profil artystyczno - medialny. Ciekawe co z tego wyniknie?). W sierpniu moja biblioteczka domowa zapełniła się ciekawymi pozycjami :)

Od góry:
- Zegarek z różowego złota Richard Evans - kupione w tajemnicy przed tatą ^^ Tak na dobry początek sierpnia;
- Pamiętnik Nicholas Sparks - j.w. (za namową kuzynki);
- Sekretne życie CeeCee Wilkes Diane Chamberlain - egzemplarz recenzencki od Młodzieżowego Klubu Recenzenta;
- Sebastian Anne Bishop - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Initium RECENZJA;
- Gdzie indziej Gabrielle Zevin - j.w. Aktualnie czytana
- Wyspa motyli Corina Bomann - kupiona w połowie przez tatę, w połowie przeze mnie;
- N@pisz do mnie Daniel Glattauer - egzemplarz recenzencki od Grupy Wydawniczej Publicat;
- Lato w Savannah Beth Hofman - j.w. RECENZJA
- Spotkajmy się w kawiarni Jenny Colgan - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Literackiego. Recenzja na początku września :)
- Hyperversum Cecilia Randall - z wymiany na Lubimy Czytać;
+ mały muzyczny dodatek do stosiku w postaci płyty mojego ulubionego zespołu Anathema Serenades :)

Tak z innej bajki - już dzisiaj zamawiam na Allegro drugi tom Ostatniej spowiedzi. Razem z kuzynką nie mogłyśmy się doczekać! Wkrótce obie będziemy się cieszyć kontynuacją pięknej historii o miłości :)

Podsumowanie: sierpień

Książki przeczytane w tym miesiącu:

1. Tak blisko... Tammara Webber
2. Życie w oborze Dorota Frączek RECENZJA
3. Cień i kość Leigh Bardugo RECENZJA
4. Nie mogę powiedzieć ci prawdy Lauren Barnholdt RECENZJA
5. Sebastian Anne Bishop RECENZJA
6. Lato w Savannah Beth Hofman RECENZJA
7. Spotkajmy się w kawiarni Jenny Colgan

Myślę, że siedem książek w miesiącu to całkiem dobry wynik, zwłaszcza, że nie miałam czasu przez moje "dodatkowe" zajęcia. Ogólnie całe życie jestem zabiegana.

Sukces i porażka:

Najlepsza książka w sierpniu to: Nie mogę powiedzieć ci prawdy i Spotkajmy się w kawiarni
Najgorsza książka w sierpniu to: chyba takiej nie było
Największe zaskoczenie: Spotkajmy się w kawiarni

Drobne ogłoszenia parafialne:

1. 11 września mój blog obchodzi swoje pierwsze urodziny. W związku z tym szykuję mały urodzinowy konkurs :) Pierwsze informację opublikuję już wkórtce
2. Dzięki Abigail dowiedziałam się, że co roku na Targach Książki pewna dziewczyna organizuje spotkanie blogerów. Za namową Abi nie będziemy robić konkurencji. Naszym pomysłem jest, aby każdy, kto w sobotę (tj. 26 października 2013) będzie na Targach i będzie miał ochotę porozmawiać z którymś napotkanym blogerem o książkach, blogach itp. przypiął do ubrania napisane na karteczce pseudonim i adres bloga :) Co do logo i podobnych spraw damy znać, kiedy we trzy naradzimy się :)

To tyle z mojej strony. Dziękuję za uwagę ;) Wszystkie zaległości w komentowaniu Waszych postów niedługo nadrobię. Przez wakacje miałam ograniczony dostęp do internetu i musiałam zadowolić się kilkoma minutami. 
Mam nadzieję, że spotkamy się na Targach!  

25 komentarzy do “Stosik i podsumowanie miesiąca: sierpień”

  1. Przecudowny stosik i naprawdę dobre wyniki.
    PS założyłaś bloga w moje urodziny *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś siegne po jakąś książkę Sparksa... Może to i będzie Pamiętnik? Bo wiedziałam film i byłam urzeczona, ale do książek z tego gatunku mnie nie ciągnie. A Hyperversum nie polecam, cegła spora a i tak nie wiele ciekawych rzeczy się w książce działo i strasznie mnie wynudziła, bądź zirytowała bohaterami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy stosik :))
    Gratuluję bardzo dobrych wyników! :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. "Pamiętnik" gorąąąco polecam, a "Wyspy motyli" zazdroszczę! i pobytu na Targach też - ja mam o wiele, o wiele za daleko :((
    właśnie się zastanawiam nad kupnem drugiego tomu OS, ale sama nie wiem..

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałabym sie na targi, ale niestety za daleko. ;(
    Zazdroszcze stosika i gratuluje wynków. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytalam 'Pamiętnik', ale moim zdaniem jest on dla nieco starszych czytelników, zdecydowanie lepsza była 'Ostatnia piosenka'. Wyniki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stos! Miłego czytania! I gratulacje wyników!

    OdpowiedzUsuń
  8. To fajnie, że masz ochotę iść do szkoły- pozytywna energia do działania jest najważniejsza ;) zresztą nie dziwię Ci się bo Twój profil klasy brzmi bardzo ciekawie.
    Co do podsumowań- bardzo dobre wyniki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też w tym roku do liceum ;) a stosik świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stosik i ładny czytelniczy sierpniowy wynik :)
    Ze stosiku posiadam Hyperversum - ale długo dość już je mam i jakoś ... muszę doczytać ;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeny, chciałam Cie dopaść na targach, ale ja Cię tam przecież nie znajdę! :C

    Kurczę, stoczyłam się, ale nie kojarzę żadnej z Twoich książek. Jakoś ostatnio nie miałam czasu, żeby się tym zająć. Zazdroszczę stosiku : )

    ~ Lirit (nie chciało mi się logować ^^')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lirit, jak mnie nie znajdziesz? :D

      Usuń
    2. Ty się gdzieś ukryjesz między ludźmi i impas XD Ale nic, będę szukać, może szczęście mi dopisze ;3

      ~ Lirit

      Usuń
  12. Chętnie "poznałabym" CeeCee. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja to tam widzę przede wszystkim "Serenades" <3

    Anath

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chyba już spasowałam z jakimikolwiek wyjazdami na targi. Albo jestem na to za stara (xD) albo już mnie to nie bawi. Na Łódzkie pewnie skoczę ot tak, ale już wolę organizować sobie wyprawę do innego miasta odwiedzic znajomych/na Pyrkon/ na jakiś koncert. Toteż ani w Katowicach ani w Krakowie się nie pojawię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję świetnego stosiku oraz świetnych wyników

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę "Wyspy motyli", bardzo bym chciała ją przeczytać. Niezły wynik uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ,,Zegarek z różowego złota" jest świetny, a ,,Cień i kość" mam w planach:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny stosik! Jestem ciekawa "Wyspy motyli" sama ją mam, więc czekam na recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O, a ja od września dopiero będę rozpoczynać gimnazjum. :-)

    Chętnie bym przeczytała "Wyspę motyli". Co do podsumowania - gratuluję, siedem książek to niezły wynik. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Skończyłam właśnie ,,Sekretne życie..." i muszę przyznać, że książka naprawdę świetna. ,,Pamiętnik" zdecydowanie lepszy w wersji filmowej.
    U mnie w lipcu również 7 książek:)
    Co do Targów, to coraz bardziej czuję, że muszę się pojawić. Świetna sprawa z karteczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobry miesiąc:)
    Nowy Evans niestety mnie rozczarował, mam nadzieję, że Ciebie nie zawiedzie;)
    owocnej wrześniowej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wyników. :) Bardzo Ci zazdroszczę "Gdzie indziej", jedna z moich ukochanych i ulubionych książek. :) Oraz oczywiście zazdroszczę (mocno :P) Evansa. ;)

    Pozdrawiam serdecznie!
    D.

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za komentarz pozostawiony pod tym postem. Śmiało wyraź swoje zdanie - jeśli moja recenzja/artykuł są do bani, napisz. Powiedz, co Ci się nie podoba, co robię źle, a ja nad tym popracuję.
Uprzedzam - jeśli chcesz napisać tylko "super, świetna recenzja", podaruj sobie. Wolę mieć mniej komentarzy, a rozbudowanych i odnoszących się do treści, niż mnóstwo z kilkoma pozytywnymi słowami.
Dziękuję!