Rozchodzi się o... Targi Książki!

Lato powoli zmierza ku końcowi, wnet w nasze skromne progi zawita jesień i ani się obejrzymy, a z drzew sypać się będą złoto-czerwone liście, czyli nastanie prawdziwa, polska jesień. Dlaczego tak nagle zaczynam prawić o jesieni? A no dlatego, że z tą porą roku wiążą się oczekiwane przez wielu Moli Książkowych Targi Książki w Krakowie!

Uwaga, przechodzę do rzeczy. Będę Wam bardzo wdzięczna, jeśli przeczytacie tego posta i wyrazicie swoje zdanie. Najbardziej zależy nam na Waszej opinii, która będzie miała największy wpływ na przebieg zdarzeń. Tak więc... Do dzieła!

Na pomysł wpadła Nada z bloga Książkowy Zawrót Głowy, a ja jej przyklasnęłam. Ponieważ jesteśmy z tych samych stron, zaproponowałam spotkanie w okolicy, ale brak czasu i obowiązki nie za bardzo chciały nam pozwolić na pogaduszki o blogosferze, książkach, świecie i kosmosie. Nada zaproponowała, abyśmy spotkały się na Targach Książki. I wiecie co? Rozwinęłyśmy temat. A co by było, gdybyśmy zorganizowały spotkanie blogerów na Targach w Krakowie, wiecie - rozmowy o książkach, nowości z blogosfery, nowi znajomi... Nagle ten pomysł wydał się tak bardzo realny, że postanowiłyśmy wziąć się do roboty i zrobić coś, co zapamiętamy do końca życia.
Kilka dni wcześniej (niedziela) na fanpage'u mojego bloga zadałam pytanie, czy ktoś wybiera się na Targi Książki w Krakowie. Szkoda, że nie napłynęło dużo odpowiedzi, ale wiem, że może to wynikać z tego, że moja strona nie jest dość popularna. Teraz (w imieniu Nady i moim) ponawiam pytanie:

Czy ktoś z czytających tego posta wybiera się na Targi Książki w Krakowie?
A jeśli tak, czy miałby ochotę spotkać się w większym gronie blogerów?

Każda odpowiedź ma znaczenie, negatywna czy pozytywna. Dzięki Waszym komentarzom będziemy mogły ustalić ile osób wybiera się na Targi i czy takie spotkanie jest opłacalne. Przypominam, że 17. Targi Książki w Krakowie odbywają się w dniach 24 - 27 października 2013
Jeśli możecie i macie ochotę, wyraźcie swoje zdanie na ten temat. Bierzemy pod uwagę każdą opinię i pomysły, które pomogą nam w rozwijaniu naszego pomysłu :)
W planach mamy przygotowanie specjalnego logo, dzięki któremu rozpoznamy się w tłumie Moli Książkowych oraz hasło spotkania, ale o tym później, gdy ustalimy, czy spotkanie faktycznie się odbędzie.

Jak myślicie? Czy spotkanie blogerów na Targach Książki to dobry pomysł? Jesteście zainteresowani?

15 komentarzy do “Rozchodzi się o... Targi Książki!”

  1. Ja bym była, ale są małe szanse, że uda mi się wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm dobrze wiedzieć, kiedy są :) Jak nie będę mieć dużo roboty na uczelni to może się tam wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią bym się wybrała, ale trochę za daleko. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi może uda się wybrać, ale jedynie w sobotę i niedzielę :)
    Chętnie bym się spotkała :)
    Przy okazji - zapraszam również do siebie :)
    http://zaczytana-iadala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Do Krakowa mam nie daleko, jednak nie ma mnie kto zawieść ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Do Krakowa mam dobre 5 godzin jazdy autem, lecz bardzo chcę przyjechać. Do połowy września powinnam już wiedzieć, wtedy dam znać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł ze spotkaniem. Chętnie poznałabym kogoś z blogosfery w realu;) Dalej nie wiem na 100%, czy się wybieram, ale Wasz pomysł jeszcze bardziej zaostrzył mój apetyt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrótce przygotujemy jeszcze kilka notek informujących, więc wszystkie ważne rzeczy będziemy podawać na bieżąco :) Wizja spotkania się w realu jest bardzo przyjemna, a w dodatku na samych Targach! :D

      Usuń
  8. Nie mam nic wspólnego z blogami (chyba, że upierdliwe komentowanie, to też się liczy? o.O), ale mogłabym się pojawić... O ile, na to ściśle tajne spotkanie blogowe, wpuszczacie cywili XD A tak serio, to już na PoZmierzchu gadałyśmy, że fajnie byłoby się spotkać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lirit, oczywiście, że komentowanie także się liczy :D Jesteś mile widziana! Jeśli masz ochotę przyjść i spotkać się z blogerami, to zapraszamy!
      Naprawdę rozmawiałyście o takim pomyśle na PoZmierzchu? O rany! Fantastycznie! Dawno nie byłam na forum i pasowałoby zajrzeć :D Myślisz, że ktoś mnie pozna? xD

      Usuń
  9. Ja z pewnością będę na Targach w sobotę. Sama zastanawiam się, kto również się tam pojawi z blogosfery, więc według mnie takie blogerskie spotkanie będzie naprawdę fajne. ^^ Jeśli tylko będzie możliwość spotkania się to z pewnością tam przyjdę. ;3
    Miałyśmy się już w wakacje spotkać, a nic z tego nie wyszło! :D Ale o Targach też wspominałyśmy, więc z pewnością chciałabym się tam z Tobą zobaczyć. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Im więcej chętnych, tym lepiej :D Plany potoczyły się niestety tak, że wakacyjne spotkanie nie doszło do skutku, ale trzeba to nadrobić na Targach! :)

      Usuń

Będę wdzięczna za komentarz pozostawiony pod tym postem. Śmiało wyraź swoje zdanie - jeśli moja recenzja/artykuł są do bani, napisz. Powiedz, co Ci się nie podoba, co robię źle, a ja nad tym popracuję.
Uprzedzam - jeśli chcesz napisać tylko "super, świetna recenzja", podaruj sobie. Wolę mieć mniej komentarzy, a rozbudowanych i odnoszących się do treści, niż mnóstwo z kilkoma pozytywnymi słowami.
Dziękuję!