Stosik i podsumowanie miesiąca: lipiec

Połowa wakacji już za nami (albo 1/3, pozazdrościć!). Trudno w to uwierzyć. Ale wiecie co? Przez miesiąc leniuchowania zebrałam mnóstwo energii na nowy rok szkolny. Stęskniłam się za klasą i jestem ciekawa, jak też wygląda moja szkoła po remoncie. Nareszcie w naszych korytarzach zawitają szafki! Ponad to cieszę się, że idę już do drugiej klasy. W końcu nie będę miała przedmiotów, których nie lubiłam i przez które nauka nie była niczym przyjemnym. Żegnaj biologio, witajcie rozszerzenia! Dobra, dosyć o szkole, przecież są wakacje, i to połowa w dodatku. Zamiast opowiadać o nowym roku szkolnym, który rozpocznie się za miesiąc, opowiem Wam o moich cudownych, książkowych zdobyczach i pierwszy raz w historii mojego bloga przedstawię Wam wydawnicze nowości. Myślę, że ten element na stałe zawita na blogu. Pokażę Wam pozycje, które najbardziej zwróciły moją uwagę.


Od góry:
- Szczęśliwy traf Louise Shaffer - zakup własny (czyli atrakcyjna wyprzedaż);
- W samo południe Nora Roberts - j.w.;
- Laboratorium miłości (tom 1 i 2) Zbigniew Kaliszuk - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Fronda;
- Sekrety róż Elizabeth Camden - zakup własny;
- Czerwone jak krew Salla Simukka - egzemplarz recenzencki od GW Foksal;
- Przegląd Końca Świata: Blackout Mira Grant - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa SQN;
- Zakochać się Cecelia Ahern - od Wydawnictwa Akurat;
- Pod płonącym niebem Elizabeth Haran - j.w.






Podsumowanie miesiąca: lipiec

Książki przeczytane w tym miesiącu:

1. 19 razy Katherine John Green
2. Sto imion Cecelia Ahern
3. Prześladowałam Lecha Wałęsę i nie żałuję Wanda Milewska
4. Morderstwo wron Anne Bishop
6. Unicestwienie Jeff VanderMeer
7. Laura J.K. Johansson
8. Czerwone jak krew Salla Simukka
9. Olvido znaczy zapomnienie Maria Duenas

9 książek to chyba dobry wynik. Szczerze powiedziawszy liczyłam na odrobinę lepszy, ale nie mogę powiedzieć, że jest źle. Mam nadzieję, że w przyszłym miesiącu naładuję swoje czytelnicze baterie na cały rok szkolny!

Sukces i porażka:

Najlepsza książka w lipcu to: Sto imion, Przegląd Końca Świata: Blackout i Czerwone jak krew
Najgorsza książka w lipcu to: Prześladowałam Lecha Wałęsę i nie żałuję oraz Olvido znaczy zapomnienie
Największe zaskoczenie: Sto imion, Laura i Czerwone jak krew

Ogłoszenia parafialne:

1. Pamiętacie o konkursie, który ogłosiłam na początku lipca? Do końca dzisiejszego dnia możecie nadsyłać prace konkursowe. Jeśli nie macie 19 razy Katherine, Wayward Pines. Szum lub Sto imion, jest to najwyższy czas, aby wziąć udział w konkursie :) KLIK

2. Lipiec okazał się również szczęśliwy pod względem współprac recenzenckich. Z przyjemnością wstąpiłam w szeregi recenzentów Grupy Wydawniczej Foksal, która na rozpoczęcie naszej współpracy przesłała mi świetną powieść, jaką jest Czerwone jak krew (recenzja w sobotę 2.08!). Bardzo dziękuję!

3. Abigail z bloga Wyznania Książkoholiczki i ja szykujemy dla Was pewną niespodziankę. Wyczekujcie nowości na naszych kanałach na YouTube! Ponad to w sierpniu Janth kręci czwartą videorecenzję, a na naszą ofiarą będą Wszechświaty. Pamięć.

4. A teraz kto zgadnie - dlaczego dla Jane data 11 września jest bardzo ważna?


Zapowiedzi: sierpień/wrzesień 2014

Ostatni dzień lata | Nie pozwól mi odejść | Dzień, który zmienił wszystko | Plan na szczęście

Ostatni dzień lata Joyce Maynard, Wydawnictwo MUZA SA - 13 sierpnia 2014, 

Nie pozwól mi odejść Catherine Ryan Hyde, Wydawnictwo Jaguar - wrzesień 2014,
 OPIS 

Dzień, który zmienił wszystko Catherine Ryan Hyde, Wydawnictwo Jaguar - wrzesień 2014,  
OPIS 

Plan na szczęście Erika James, Wydawnictwo Jaguar - wrzesień 2014 
OPIS 
      

Ocalona | Mara Dyer. Tajemnica | Zostań, jeśli kochasz



Ocalona Aprilynne Pike, Wydawnictwo Dolnośląskie - 3 września 2014

Mara Dyer. Tajemnica Michelle Hodkin, YA!/GW Foksal - 10 września 2014

Zostań, jeśli kochasz Gayle Forman, Nasza Księgarnia - 10 września 2014
OPIS


Przegląd Końca Świata: Blackout | Wayward Pines. Bunt
  
Przegląd Końca Świata: Blackout Mira Grant, Wydawnictwo SQN - 27 sierpnia 2014
OPIS

Wayward Pines. Bunt Blake Crouch, Wydawnictwo Otwarte - 27 sierpnia 2014


  

Słonecznych wakacji, kochani!

15 komentarzy do “Stosik i podsumowanie miesiąca: lipiec”

  1. Sto imion muszę koniecznie przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne podsumowanie :D Nie tylko same liczby ile przeczytane :D Super! I gratuluję nawiązanej współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyniki, tylko pozazdrościć, moje będą o wielee gorszee ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle pozytywnego się nasłuchałem na temat "Przegląd Końca Świata" przeczytałem kilka recenzji[w tym Twoją], jednak nadal...czytać czy nie czytać? O to jest pytanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo książek przeczytałaś, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko pozazdrościć wyników, gratki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się niebawem wziąć za książki pani Grant ;) Powodzenia w sierpniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam jedynie "Sto imion", również bardzo mi się podobała ta książka, a i mam do niej sentyment, bo dzięki niej tak polubiłam twórczość Ahern. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje oczywiście całego miesięcznego wyniku, a jednocześnie zazdroszczę Ci posiadania trzeciej części 'Przeglądu Końca Świata'

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze chciałam mieć szafki w szkole, zazdroszczę! Chętnie wróciłabym do liceum :D Ze stosiku podkradłabym "Zakochać się" Ahern. W ogóle jaki zbiorowy post - stosik, zapowiedzi i podsumowanie w jednym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładny kolor ma ten stosik :D
    Co to za niespodzianka z Abi? ♥
    I 11 września jest wyjątkowy bo są dwa latka bloga :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyniku, u mnie jest bardzo podobny. Miałam nadzieję, że w lipcu przeczytam chociaż 15 książek, a wyszło 9 i to nie całe, bo ostatnią książkę jeszcze czytam... Ale w końcu liczy się jakość, a nie ilość :)
    A zapowiedzi są świetne, wszystkie powieści mam ochotę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nie kojarzę książek ze stosiku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Stawiam na 2 rocznicę bloga! :) Gratuluję przeczytanych pozycji i nowej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za komentarz pozostawiony pod tym postem. Śmiało wyraź swoje zdanie - jeśli moja recenzja/artykuł są do bani, napisz. Powiedz, co Ci się nie podoba, co robię źle, a ja nad tym popracuję.
Uprzedzam - jeśli chcesz napisać tylko "super, świetna recenzja", podaruj sobie. Wolę mieć mniej komentarzy, a rozbudowanych i odnoszących się do treści, niż mnóstwo z kilkoma pozytywnymi słowami.
Dziękuję!