Versatile Blogger - wyróżnienie



Witam! Wyróżnienie Versatile Blogger otrzymałam od Leaninki. Bardzo dziękuję za nagordę!


Zasady:

Każdy nominowany Blogger powinien:
  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu;
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie na blogu;
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie;
  • nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują; 
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

7 faktów z życia Layli
1. Mój pierwszy blog przedstawiał historię rudowłosej wiedźmy i chłopca zaklętego w wilka. Jak to u mnie bywa, blog nie przetrwał długo i porzuciłam go po kilku miesiącach na rzecz innych, m.in. obecnego :D
2. Często w weekendy wyjeżdżam na wieś, w góry. Uwielbiam, kiedy tata i dziadek straszą mnie historiami o duchach (zazwyczaj opowiadają je, kiedy gramy w karty). Z tego, co się dowiedziałam, cała nasza wioska jest zdrowo nawiedzona xD Po takich strasznych opowieściach chowam się pod kołdrę i drżę - taki mały rytuał xD
3. Lubię robić zdjęcia opuszczonych domów. Na wsi, gdzie jeżdżę, jest kilka takich, dlatego cykam fotki naprawdę często. Jestem wielką miłośniczką opuszczonych ruder z powybijanymi oknami i pajęczynami w drzwiach, które w swoich murach skrywają historię :D
4. W przyszłości chciałabym zostać etnografem, a to dlatego, że jestem mocno związana z kulturą góralską. Interesują mnie tereny Beskiu Wyspowego, gdzie można spotkać stare, drewniane kościoły z XVI/XVII wieku.
5. Oprócz rocka, metalu i elektroniki ogromną sympatią darzę muzykę z lat 70-tych, 80-tych i 90-tych. Na wielu tamtejszych hitach opiera się moje dzieciństwo. Czasem lubię włączyć sobie stare piosenki i poczuć się jak małe dziecko :D
6. Bardzo chcę zamieszkać na wsi w swoim domku. Nie wiem co przyniesie czas, ale planuję przeprowadzkę po studiach :D Kiedy dopnę swego, wezmę ze schroniska dużego psa. Wówczas mój Chester będzie miał kumpla ^^
7. Gdy byłam mała, ja i moja kuzynka (w moim wieku) miałyśmy swoje sekretne miejsce. Mieściło się ono na strychu. Chciałyśmy je przerobić na ładny pokój, zbierałyśmy potrzebne rzeczy, przygotowałyśmy nawet stare łóżko, rozlatujące się biurko, sprzątnęłyśmy szafę i połowę pomieszczenia, ale wakacje szybko się skończyły. Następnego roku niestety nie powróciłyśmy już do naszego sekretnego miejsca. W wieku czterech lat dzieliłyśmy również niebieski samochód - miał normalne siedzenie, koła i kierownicę, a jeździłyśmy na nim odpychając się nogami od ziemi przez dziurę w podłodze (pojazd rodem z Flinstonów :D) 

Nominuję:
  
     


7 komentarzy do “Versatile Blogger - wyróżnienie”

  1. Jesteś mną?! Przynajmniej połowa tych faktów pokrywa się z moimi :D Haha :D Ale na razie nie będę brała udziału w tej zabawie. Nie mniej jednak dziękuję za nominację! :) Fajnie, że o mnie pamiętasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super! Połowa punktów mogłaby i mnie opisywać ;). Fajnie, jak ktoś jest podobny do ciebie :D:D Dziękuję ślicznie za wyróżnienie i z pewnością wezmę udział w zabawie. :D
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kryjówka i samochodzik.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się wygląd bloga, jak tylko znajdę wolną chwilę to zabiorę się za czytanie ;) dam znać co i jak... ^^ Teraz chciałabym zaprosić cię do mnie ;) http://hope-love-truth.blogspot.com/ pojawił się prolog, może cię zainteresuje. xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Punkt dotyczący muzyki pasuje także do mnie. Miło, że wzięłaś udział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo również słucham rocka :) A powyższą nutkę znam bardzo dobrze, bo dzięki mojemu tacie prawie codziennie słucham muzyki z tego gatunku :) Ciekawe odpowiedzi, to świetnie, że można dowiedzieć się czegoś o blogerach dzięki tej zabawie :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ):

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za komentarz pozostawiony pod tym postem. Śmiało wyraź swoje zdanie - jeśli moja recenzja/artykuł są do bani, napisz. Powiedz, co Ci się nie podoba, co robię źle, a ja nad tym popracuję.
Uprzedzam - jeśli chcesz napisać tylko "super, świetna recenzja", podaruj sobie. Wolę mieć mniej komentarzy, a rozbudowanych i odnoszących się do treści, niż mnóstwo z kilkoma pozytywnymi słowami.
Dziękuję!