Stosik i podsumowanie miesiąca: lipiec

Za nami już połowa wakacji. Mój zakręcony lipiec wniósł do życia trochę akcji, ale nie zabrakło też chwil odpoczynku i czytania. Wydarzyło się całkiem sporo ciekawych rzeczy, po których mam jeszcze więcej siły, niż miałam wcześniej. Wciąż cieszę się urokami życia daleko od miasta, ciszą i spokojem, które pozwalają zapomnieć o świecie.




 Tym razem, tak jak przy okazji poprzedniego podsumowania miesiąca, stosik przygotowałam dla Was w formie video. Z każdym kolejnym nagraniem przyzwyczajam się do kamery, a sam pomysł kręcenia bardzo przypadł mi do gustu. W głowie mam kilka pomysłów na filmy, które chciałabym w przyszłości zrealizować, wykorzystując przy tym wolny czas i nową biblioteczkę. Ale dość pisania! Zapraszam i zachęcam Was do obejrzenia lipcowego book haulu!



Podsumowanie miesiąca: lipiec

Książki przeczytane w tym miesiącu:

1. Nevermore. Otchłań Kelly Creagh
2. Szklany tron Sarah J. Maas
3. Przekroczyć granice Katie McGarry
4. Username: Evie Joe Sugg

Sukces i porażka:

Najlepsza książka w lipcu to: Nevermore. Otchłań
Najgorsza książka w lipcu to: --
Największe zaskoczenie: --

Książki zrecenzowane w tym miesiącu:

1. Ból za ból Jenny Han, Siobhan Vivian
2. Przekroczyć granice Katie McGarry

Co się działo?

Na blogu życie mijało spokojnie i powoli. Nowa biblioteczka zapełnia się kolejnymi książkami. W połowie lipca odwiedziły mnie Abi i Jul, efekty tych odwiedzin możecie zobaczyć na Instagramie Abi oraz moim, a wkrótce także na YouTubie!
 

3 komentarzy do “Stosik i podsumowanie miesiąca: lipiec”

  1. Gratuluję wyników i życzę jeszcze lepszych w sierpniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję udanego miesiąca! Fajnie, że na żadnej książce się w tym miesiącu nie zawiodłaś - u mnie było podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyników! Bardzo mnie zaciekawiłaś komiksem Username, bo nigdy nie czytałam komiksu, a wydaje się to ciekawe. Mnie w lipcu udało się przeczytać aż 11 książek, z czego się strasznie cieszę. )
    Pozdrawiam cieplutko
    Dominika z booksofsouls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za komentarz pozostawiony pod tym postem. Śmiało wyraź swoje zdanie - jeśli moja recenzja/artykuł są do bani, napisz. Powiedz, co Ci się nie podoba, co robię źle, a ja nad tym popracuję.
Uprzedzam - jeśli chcesz napisać tylko "super, świetna recenzja", podaruj sobie. Wolę mieć mniej komentarzy, a rozbudowanych i odnoszących się do treści, niż mnóstwo z kilkoma pozytywnymi słowami.
Dziękuję!